Time for something new

Telefonos értékesítő munkatárs

Partnercégünk a világ egyik vezető, fenntartható szolgáltatásokat nyújtó vállalata, amely magas színvonalú mosdó-higiéniai megoldásokat, szennyfogó szőnyegeket és munkaruházatot kínál. A márka a német precizitást, az innovációt és a textilipari szakértelmet ötvözi.


Feladatok:



  • Az értékesítői csapat napi munkájának aktív támogatása - ajánlatok, tenderek és szerződéskötések előkészítésével, adminisztrációval segíted a sikeres üzletkötéseket.

  • Belső ügykezelés és problémamegoldás – ha egy ügyfélnél elakad valami, te vagy az, aki kapcsolatot tart a társosztályokkal és megoldást keres.

  • A Salesforce CRM rendszer precíz használata, ügyféladatok és folyamatok naprakészen tartása.

  • Piackutatás és adatbázis-kezelés – célzottan keresel új lehetőségeket meglévő és új partnerek között, folyamatosan bővíted az ügyfélportfóliót.

  • Cross-sale lehetőségek felismerése – figyeled, hol lehet további termékeket vagy szolgáltatásokat ajánlani a meglévő ügyfeleknek.

  • Új ügyfelek felkutatása – nem riadsz vissza attól, hogy kapcsolatot teremts cégekkel, és elsőként ajánlj nekik testreszabott megoldásokat.

  • Az értékesítési találkozók és üzleti egyeztetések szervezésében is kulcsszereped lesz – te segíted az értékesítőket a gördülékeny előkészítésben.


Elvárások:



  • Magabiztos MS Office ismeret, különösen Word és Excel terén – nálunk ezek a napi munkád alapjai.

  • Képes vagy önállóan szervezni a feladataidat, de ugyanakkor nem riadsz meg a csapatmunkától sem – értékeljük a kezdeményezőkészséget és a jó együttműködést.

  • Kommunikációs készséged kiemelkedő – legyen szó telefonos egyeztetésről, e-mailről vagy online megbeszélésről, tudod, hogyan érdemes megszólítani az ügyfelet.

  • Otthonosan mozogsz a digitális csatornák világában, és könnyedén azonosítod az ügyfelek igényeit akár távolról is.

  • Gyorsan átlátod az összefüggéseket, logikusan gondolkodsz, és nem ijedsz meg a pörgős helyzetektől.

  • Pontos, megbízható, dinamikus személyiség vagy, aki szeret haladni a dolgokkal és kézben tartani a feladatokat.

  • A pozíció hibrid munkavégzéssel jár: hetente minimum 2 alkalommal szükséges az irodai jelenlét a budapesti XI. kerületi irodában.  


 


 


 


Amit partnerünk kínál:



  • Egy dinamikus, stabil nemzetközi vállalat tagja lehetsz, ahol valódi érték a fenntarthatóság és a minőség

  • Már az első naptól számíthatsz a részletes betanulási folyamatra és a napi támogatásra – nem hagyunk egyedül a kérdéseiddel

  • Nálunk nem csak egy pozíció vár rád, hanem fejlődési lehetőség és hosszú távú karrierút egy bővülő csapatban

  • Egy összetartó, támogató légkör, ahol a csapatmunka nem csak elvárás, hanem valóban működik


Munkavégzés helye:


Budapest
Az iroda a XI. kerületben található (agglomeráció) DE könnyen megközelíthető Kelenföld felől érkező direkt buszjárattal.

Munkavégzés helye: Budapest

Küldje el önéletrajzát a következő e-mail címre:

Álláshirdető


liza.varga@foxhr.hu