IT Üzemeltetési Szakértő – digitális közigazgatási rendszerekhez
Partnerünk élen jár a közigazgatási digitalizációban: adatkezelési és tranzakciós megoldásaikat közigazgatási szervek és vezető piaci szereplők is napi szinten használják. Innovatív megközelítésük, társadalmi szintű hatásuk és technológiai fejlődésük révén hosszú távú, szakmai fejlődést biztosító lehetőséget kínálnak.
Olyan IT üzemeltető szakértő kollégát keresünk, aki szívesen dolgozna országos szintű, digitális közigazgatási rendszerek üzemeltetésén egy technológia-vezérelt, folyamatosan fejlődő szervezetnél. Ha van tapasztalatod üzemeltetésben, érdekelnek a tanúsítványkezelő rendszerek és a stabil, hosszú távú karrierlehetőségek, várjuk jelentkezésed!
Feladatok:
Egy központi tanúsítványkezelő rendszer szakértői szintű üzemeltetése, folyamatos rendelkezésre állásának biztosítása
A rendszer üzemeltetésével kapcsolatos szabályzatok átdolgozása, aktualizálása és háttértámogatás biztosítása
Hibajelenségek elemzése, kezelése, kapcsolódó incidensek és eszkalációk menedzselése
Új technológiák és környezetek tervezésében való részvétel
Műszaki dokumentációk készítése, véleményezése
Kapcsolattartás fejlesztői és támogatói csapattal, valamint az ügyféloldali kapcsolattartókkal
Szolgáltatásfejlesztési célok meghatározásában való közreműködés
Éles üzleti folyamatokhoz kapcsolódó szabályzatok, dokumentációk és kommunikációs anyagok kidolgozása
Jegykezelő és belső feladatkezelő rendszerek használata és továbbfejlesztése
A rendszerrel kapcsolatos frissítések és fejlesztések követése, dokumentálása
Felhasználók támogatása, SLA szerinti ügyfélmegkeresések kezelése
Informatikai rendszerek működtetéséhez, fejlesztéséhez kapcsolódó feladatok végrehajtása
Fejlesztési és karbantartási javaslatok megfogalmazása, tesztelésekben való részvétel
Elvárások:
Legalább középfokú végzettség, informatikai vagy műszaki szakképzettség
Minimum 3 év hasonló, üzemeltetési területen szerzett tapasztalat
Precíz, önálló munkavégzés, jó problémamegoldó készség
Ügyfélközpontú, proaktív és megoldásorientált hozzáállás
Kiváló kommunikációs készség
Használt rendszerek, technológiák:
Microsoft Dynamics 365 FS
Azure DevOps
Központi Tanúsítványkezelő rendszer (PKI alapú)
Munkaidő és munkavégzés helye:
Heti 4 nap irodai jelenlét szükséges (Budapest, XIII. kerület)
Dinamikusan fejlődő, szakmailag elkötelezett csapatban történő munkavégzés
Amit kínálunk:
Versenyképes jövedelem
Cafeteria
Céges notebook és mobiltelefon
Utazási költségtérítés
Stabil, hosszú távú munkalehetőség
Munkavégzés helye: Budapest
Küldje el önéletrajzát a következő e-mail címre: info@foxhr.hu